Moce

Są wybierane na początku rozgrywki, a wraz z uzyskaniem PM 2000 można wybrać sobie dodatkową moc. Wraz z rozwojem PM, dodawane są kolejne możliwości ataku. Poniżej są wypisane podstawowe ataki (otrzymuje je każdy nowy członek o danej mocy).

  Dostępne moce:

       
           energia wiatru - wilk panuje nad wiatrem, a gdy go nie ma w aktualnej chwili, masami otaczającego go powietrza.

Dostępne ataki z wykorzystaniem wiatru:
              ~uderzenie masą powietrza
              ~wywołanie małego tornada
              ~wywołanie dużego tornada
              ~podmuch powietrza dookoła atakującego
              ~tymczasowa zmiana postaci na powietrzną
         
         
           niebiański ogień - wilk może przywołać w razie potrzeby ogień pochodzący z nieba o kolorze krwii, za pomocą którego atakuje.

Dostępne ataki z wykorzystaniem niebiańskiego ognia:
              ~otoczenie przeciwnika płomieniami 
              ~wysłanie ognistej kuli (pocisku)
              ~podpalenie niewielkiej przestrzeni
              ~utworzenie ognistego kształtu na niebie (w powietrzu)
              ~tymczasowa zmiana postaci na ognistą

              
           energia ziemi - wilk panuje nad energią w kolorze jadeitu pochodzącą z wnętrza ziemi.

Dostępne ataki z wykorzystaniem energii ziemi:
              ~uderzenie energią
              ~wywołanie wiru energii
              ~posłanie pocisku (kuli) energii
              ~leczenie własnych ran
              ~tymczasowa zmiana postaci na czystą energię


           władanie piorunami - wilk włada piorunami, które zsyła na przeciwnika z czarnych, deszczowych chmur (które nie muszą być w danym momencie widoczne na niebie).

Dostępne ataki z wykorzystaniem piorunów:
              ~uderzenie wiązką energii piorunów
              ~wywołanie bariery z piorunów 
              ~posłanie serii piorunów 

              ~wywołanie natychmiastowej burzy z piorunami (bezdeszczowej)
              ~tymczasowa zmiana postaci na czystą wiązkę piorunów

            
          energia wody - wilk włada masami wody, nie musi stać przy zbiorniku wodnym w chwili wykorzystywania swojej mocy.

Dostępne ataki z wykorzystaniem wody:
              ~uderzenie masą wody
              ~otoczenie przeciwnika/ków wodnym wirem
              ~wytworzenie natychmiastowej ulewy (brak piorunów)
              ~poruszenie wody w zbiornikach wodnych (przy tego typu ataku trzeba się znajdować blisko             nich)
              ~tymczasowa zamina postaci na wodną


           skrzydła - umożliwiają wilkowi latanie.

Dostępne ataki z wykorzystaniem skrzydeł:
              ~wszelkie ataki z powietrza (trening własny)